Elegi ♥

Tittade på Becoming Jane för en stund sen... Tänk att leva som de gör. Tänk att inte få spendera livet med den man älskar, utan med den som väljs ut åt dig, bara den har pengar så är den godkänd. Hemskt... Well well, back to the present. Vi repade idag! Första gången på skit länge! Det gick bra, förutom att vi inte hade texten till andra versen i Alive först, men det löste sig! Kul kul! Annars har jag inte gjort så mycket idag, förutom att vattnat blommorna såklart... heh. Sen skulle jag försöka kolla på The wedding singer ett tag, meen det gick inge vidare.. gu vilken hemsk film... egentligen? Det enda som är bra är hans kompis som sjunger "Do you really want to hurt me". Det är lite kul. Mest för att han är så cool hahah... Jag vill se Notting Hill eller Mr. and Mrs. Smith... jag vill se dom nuuuuu av nån konstig anledning.. det va alldeles för länge sen.. Båda samtidigt kanske.. Eller inte.
Jag är trött..
Eller nej egentligen inte.. Nu vill jag bara säga att Philip Galonen Lindgren är dum i ögonlocket (fråga inte) och jag tycker att han ska gå och sova nu. Och Maxe, nej jag är ingen fegis:)



Justja.. "Quote of the day"

Those who deny freedom to others deserve it not for themselves. --   Abraham Lincoln, 16th U.S. President




Ssigning out

Kommentarer
Postat av: Philip

Amen durååå!

2010-08-04 @ 18:59:38
URL: http://galonlip.blogg.se/
Postat av: scotttt<3

blö.. du är mest

2010-08-05 @ 19:00:36
URL: http://aamandascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0