genom kamp till seger, ad astra per aspera, through fight to victory

va en sväng till suvakovs idag. trevligt! jag och jennie tittade lite på youtube klipp och pratade en hel del! sen hem och äta burger king:) haha gött..

jag tänkte på min kärlek till strofer idag... speciellt engelska och latinska meeen svenska funkar också! Det är konstigt hur en enda liten strof kan ge så mycket t.ex motivation eller glädje. De flest mål jag har nått, har jag nog nått pga av motivation som jag har fått från låtar och strofer. hehe.. strange.. men å andra sidan kan man ju inte alltid så sina mål och då är det bara accept defeat and move on. hahahah jag vet inte vad jag snackar om...
Jag har inga sängkläder i min säng.. blä... det betyder att jag måste gå och bädda.. inte bra. Jag kanske skulle ta och göra det nu.. och sen titta på scrubs.. ja så gör vi:)
Godnatt världen<3


This could be nothing, but i'm willing to give it a try<3


well yes, it is me.


Ssigning out..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fan, jag vill också ha en såhär snygg blogg.. :(

2010-08-03 @ 07:26:25
URL: http://galonlip.blogg.se/
Postat av: scotttt<3

hahah skaffa en då;)

2010-08-03 @ 13:38:22
URL: http://aamandascott.blogg.se/
Postat av: Elyyn Judd

Ofta inte den strofen vore as bra i Tom stjärnan Mandy?? :D<33

2010-08-29 @ 21:52:02
Postat av: mandy (amanda) jones....

jo! nånting sånt!



haha mrs judd;)



<3<3

2010-08-31 @ 08:59:55
URL: http://aamandascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0