kärlek till Winnerbäck... "vi är dom som kan dansa när det kränger för hårt" - solen i ögonen

jaaahapp... vad ska man hitta på idag då? ingenting förutom att vi möjligt vis repa ikväll! Längesen!!
Just nu knarkar jag winnerbäck, men jag kan inte lyssna på hans låtar utan att fundera DJUPT på texterna... som maxe sa; "han är en guud"! sant så sant... "se på människorna som sliter för någon annans resultat" - Dunkla rum. ALLA texter är värda att tänka på ...
Om jag har tur(!) så ska kommer jag släpa med mamma på hans konsert på Strömsholm i augusti!
Jag har kommit på att jag är ganska dålig på att skriva långa inlägg men det blir bättre snart!!


"Torka tårarna min vän, jag tror jag vet ungefär hur det känns"- Dunkla rum, Lars Winnerbäck




Bjärred<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0