meningslöst inlägg... och jag älskar mina vänner

får bli ett kort inlägg idag.. skulle gått och lagt mig för en kvart sen enligt mamma... förlåååt,jasg vet jag måste vända på dygnet utav bara h-vetet.

igår repade vi först ett tag, gick skitbra!! efter det drog vi till skälbyhallen och åt och sen hem till nicke, där vi kollade på rec 2. (konstig film...) efter det gick vi ut en stund och sen in till elin och snackade och skrattade en hel del.. trevligt värre! tack för dagen mina kära vänner, älskar er<3 vaknade hos elin idag. vi kollade på Vampires Suck och sen kom nicke och torelli. vi gjorde inte så mycket men men kul ändå, speciellt när elin faceplantade golvet och marsvinsburen.. smidig som katten eller hur elin?;)

Imorn blir det att åka in till stan men lellesyster för rå kall shopping! behöver det soo bad..

haha skolan börjar på måndag. så kul. men man får ju träffa nytt folk så visst kan man nog ta sig igenom den dagen..


näe nu måste jag säga godnatt....




ser ingen plats för mig i mönstret.






Ssigning out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0