mot alla odds

sitter i skolan, har precis fått datorn! lite besviken att man varken kan ha spotify eller youtube men grooveshark funkar:)
i fredags träffade jag elin på stan så vi gick runt där ett tag, sen fastnade vi på mcd i ungefär en timme... sen tog vi bussen till lidl(hahah andra gången i mitt liv) och asgott. sen hem till elin och där gjorde vi en akustiskt cover på McFly's Transylvania och den kommer upp på utube nån gång i framtiden:) sen gjorde vi massa annat också men men.. igår va vi på ett gym på kopparlunden för att titta hur det såg ut och så, och det slutade med att jag elin mamma och johan gick därifrån med gym och pass kort. så idag ska vi dit på introduktion:)  så nu SKA jag börja träna!!

skriver mer ikväll.. lite mer som jag brukar haha..
men nu är rasten slut..


back to reality..


Ssigning ouut

Kommentarer
Postat av: Elyyn Judd

Och det gick aaas bra! Första träningen avverkad ju! :D

P.S. solot sitter näääääästan :)<33

2010-08-31 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0