only the strong survive

egentligen är jag ganska dum.. jag vill mycket med mitt liv, och sätter ribban alldeles för högt.
jag måste sluta med det.
jag vet inte vad jag ska skriva.. jag brukar ha så mycket att klaga över, och det har jag men jag orkar inte. jag vill inte. jag tänker inte klaga längre. jag orkar inte bry mig om sånt som bara gör mig arg eller ledsen. jag vill vara glad. börja ta dagen som den kommer, inte tänka på det förflutna. leva för stunden. memento mori, eller hur? möta problemen när dom kommer. det spelar ingen roll längre, jag är den jag är, och nån vet vem den personen är, dock inte jag, men det vet jag nog snart. jag orkar inte bry mig som saker som jag inte jag göra nånting åt. från och med nu, lever jag för stunden. livet är kort, och det blir vad man gör det.


"Gotta keep on running, stay on the attack, cause the day you quit's the day you wish you had it back".
"If this is the last song I'll ever sing                                                                                   
Then I'm giving it everything
I'm giving it all"

never ever quit<3



imorn skjutsar mamma mig ner till stan så träffar jag erika där. först äter vi frukost sen till john bauer för första dan där. haha we're gonna blow their minds, eller hur vännen?;) <3



det jag köpte.. jag ska köpa en hel del mer men så längen:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0