runaway

kom hem från värmland idag. väldigt trevlig kräftskiva igår! dock inga bilder... men men. tog bussen hem imorse, att sitta på en buss i nästan fyra timmar är ett väldigt enkelt sätt att bli uttråkad på... men å andra sidan så hade jag ju youtube på mobilen så då kunde man ju titta på endel McFly klipp.. heheh(a)
väl hemma mötte jag pappa och philip på Bishops, sen köpte jag en tröja och sen åkte vi hem.
imorn kan jag lägga upp en bild på vad jag köpte i förrgår och idag men jag orkar inte just



okej nu tror jag att jag måste bryta mitt löfte... nu är det tydligen nåra som vill sova här inne så jag skriver imorn istället.. men det LOVAR jag:)




I just wanna scream and lose control
Throw my hands up and let it go
Forget about everything and run away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0