she's just a loner with a sexy attitude - "five colours in her hair"

nu ska jag bara packa ner en tjockare tröja, min klänning och min necessär, sen bär det av till stugan. Kräftskiva ikväll med släkten på mammas sida. trevliigt!
imorn tar jag bussen hem och träffar pappa och resten på stan för mer shoppiiiing:D

elin, jag har fortfarande inte släppt det där. dittt feeeel! hahahh;) fattar inte att jag ens tvekade förut:O haha;)

elin, titta.. jag dör.. tihihihi



http://www.youtube.com/watch?v=NSJGsOD0xBU&feature=related

hahahh harry i slutet...




nej nu måste jag leta upp en tröja..

längre och bättre inlägg imorn, jag lovar!!




down goes another one


Ssigning ouuutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0