SHIEET

det va sjuukt länge sen jag skrev ett inlägg:O men jag har mina anledningar.. dels att jag va i värmland, sen har jag inte haft nått internet ooch sen har jag inte haft tid. men nu så.

I värmland var vi på Gunilla och Kennets bröllop, trevligt! Sen va vi mest i stugan..
När jag kom hem åkte jag ut till Skerike och träffade efterlängtade Louise Ytter. Fixade lite i stallet sen till Dingtuna på hoppträning och efter det hem till henne och cyckla till macken och sen spela kort med Maccan. Dan efter åkte vi ut till stallet på morgonen och red i två timmar och sen åkte vi  hem till mig och kollade på Vampire Diaries och Prom Night.. Älskar dig vännen, vi måste göra om det SNART och inte om ett halvår!
Fredagen spenderades först hos Elin med Nicke och Torelli. Lite senare kom också Tobbe och OP. Kul Kul!!
På kvällen va jag hos Suvakovs med mamma och Johan. Tjejer det va länge sen jag skrattade så mycket! KARATEFYLLA! På lördagen åkte jag på det som jag har velat göra såå länge, nämligen gå på WINNERBÄCK! Konserten va fantastisk! Hur bra som helst!
Idag och igår va jag med Sandra och Jennie och kollade på film, myyysigt!
menmen nu ska jag sluta tråka ut er med va jag har gjort.. men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. jag känner mig inte så motiverad när det bara är en vecka kvar tills skolan börjar... take the pain är väl det jag får intala mig själv.




jag är såå trött på det här. trött på att aldrig orka, trött på att aldrig veta, trött på mitt eviga svar "jag vet inte", trött på att vara missförtådd, trött på att vara en i mängden, trött på aldrig göra något, att det aldrig händer något, trött på att inte kunna leva upp till folks förväntingar, trött på aldrig kunna slutföra något, trött på inget, trött på allt, trött på att aldrig stå pall.
jag vill ju så j-vla mycket.



just ja, köpte denna (t-shirten haha, om nån nu är så dum, vilket jag inte tror) på konserten. och en bok med 112 låtar, en skiva och ett plektrum.



Du har sett drömmar rasa ner
och du vet hur munnar ler
Dom älskar gärna det dom ser
men dom skräms bort om det finns mer



Ssigning out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0