Stronger?

Jag har bestämt mig för att börja ett nytt liv.. hm undrar hur många gånger jag har sagt det..? jaja.. nu ska jag faktiskt försöka. Jag vill inte bara vara en i mängden längre. jag vill leva ett sundare, roligare, mer annorlunda, mer aktivt liv. Och så vill jag byta stil. eller ah kanske inte byta, men "förstärka" min nuvarande stil kanske. Jag kan inte bara gå runt och göra planer, Jag måste agera. Vilket jag nästan aldrig gör.
"Life's what happens while you're busy making other plans". - John Lennon. och sen är det ju så att livet är det man gör det till.




Jag åker till Värmland imorn (change of schedule.. skulle egentligen åkt idag) så jag kommer nog inte kunna upptadera något..
Idag har jag också märkt att jag har sjukt dåligt tålamod.. i alla fall när det gäller att måla naglar. Jag har målat dom två ggr och skulle behöva göra om det igen, men jag orkar inte. Jag gör det sen.


Justja!

http://materialgirlcollection.com/   

hahah kanske är bra för mig och "min nya stil".. snyggt äre iaf!


Godnatt världeeen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0