Totalt Värdelös Dag...

Det är dagar som denna som jag inser hur tråkigt mitt liv egentligen är... Men Men! Idag har jag inte gjort ett skit. Jag sov till ett, duschade, gjorde mig iordning till ett rep som aldrig blev av, sorterade bilder och fotade liite grann. Sammanfattat; inte ett skit..
Jo justja! Jag tittade på How I met you mother också! Wow.. Men iaf, en grymt bra serie! Sånt liv vill jag också ha.. Ah det beror kanske mest på att de bor mitt i centrala NYC men andra saker också! Igår, när jag hade som tråkigast kollade jag på lägenheter som va till salu där, och det va inte såå dyrt.. (bara ganska..) Även de lägenheterna som va billigast låg i hus med lobby, 24h dörrvakt och antingen gym eller spa. Jag säger bara en sak.. JAG SKA DIT! Så nu va det bestämmt också.. Nån som hänger på?
Jag vet inte varför jag alltid har varit så dragen till just USA... Jag har aldrig ens vart där men ändå är jag fast besluten om att det är där jag ska spendera en större del av mitt liv. Call me crazy men på nåt sätt älskar jag landet.
"I´ll gladly stand up, next to you, and defend her still today. Cuz' there ain´t no doubt, I love this land, God bless the USA."
Jag vet jag är patetisk, men det kan jag leva med.
Kommer antagligen skriva mer om just dethär snart igen men det får ni stå ut med:)

The land of the free, and the home of the brave<3                           
hehe mitt mästerverk underst ...


Nu ska jag kolla på COUPLING som jag inte gjort på år och dar...

Ssigning out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0