Last night was a night i'll never forget

Kulturnatten igår. Riktigt fin kväll! Började hos Erika, sen ner på stan och träffa massa från klassen, sen till nåt hotellrum en stund hahha.. efter det gick vi till Lovisa gården där Beyond spelade, GRYMT BRA! Bäst helt enkelt! Haha liten som man är (och så står man längst fram) kastades man ju runt som en vante eller nått ett tag men det blev bättre sen... jaja det va värt det, helt klart! och aatt nacken inte är som den brukar... menmen det är smällar man får ta;) haha tack grabbar för en riktigt fin spelning!

Tänkte dra mig till stallet strax... myys. Men jag måste ju ta mig dit också... undrar om jag orkar resa mig ur stolen...







One love, one life
That’s enough to get you through the night

Kommentarer
Postat av: erika

åh vilken fin bild! har du tagit den?

2010-09-19 @ 17:32:21
URL: http://erikahalenah.blogg.se/
Postat av: mandy

yeees, i have. pappa hade den i fickan på kavajen när han och janna gifte sig:)

2010-09-19 @ 19:05:28
URL: http://aamandascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0