nästan perfekt

jag vet. jag har inte bloggat på ett par århundraden men jag har faktiskt inte haft tiiiid:(

I fredags hade vi kräftskiva hemma, med resten av gänget. Väldigt trevligt!
På kvällen fick jag ett medelande på FB av världens bästa vera som tyckte att jag skulle komma till sthlm. Så på lördagen skjutsade pappa mig till henne och vi gick på stan och så. TACK SÅ MYCKET VÄNNEN!!! vi syns snart igen!! älskar diiig!!<3<3

Pratade med Annette idag! insåg då hur mycket jag saknar dom... så snart ska jag till stallet igen.<3



Jag trode verkligen att livet var på topp. Men tydligen inte. Jag vill inte förlora er, inte nån av er och speciellt inte er tillsammans, men det är det ni känner som har betydelse, inte vad jag känner. Men bara så ni vet så älskar jag er båda och kommer alltid att göra det, vad som än händer<3



Jag försöker, men vågar inte riktigt, så hjälp mig, öppna ögonen, och se mig<3




alltid lika fantastisk<3
http://www.youtube.com/watch?v=7iK9kkOzxuw

Ssigning out

Kommentarer
Postat av: Elyyn Judd

njaaa, jag gillar nog versionen med Tom bättre (a) <3

2010-09-05 @ 21:05:54
Postat av: Amanda Jones<3

dööööhhhhh nonono!! jag ryser seriöst varje gång jag lyssnar på denna!! FANTASTISKT!! och tom är så söt i slutet;)<3<3

2010-09-05 @ 21:27:45
URL: http://aamandascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0