why so hard?

jag hatar att ta svåra beslut. jag hatar att inte veta vad jag ska göra. och jag hatar framförallt när man inte kan förklara hur man känner. varför så dyster? jo, jag har kommit på att IT/Media nog inte är något för mig... jag är inte säker... jag har länge sagt att jag kan se mig själv jobba med något inom media i framtiden, men jag har aldrig tänkt riktigt på det. jag har nog bara sagt det för att ha något att säga. och jag tycker ju om att fota och så, så därför lät det ju ganska bra, men det är inte som jag tänkte, eller jag vet inte riktigt vad jag tänkte heller men. det är mycket mer it än jag trodde och det jag är inte hälften så intresserad som många av dem i klassen är...
och när elin snackar om vad de gör på estet, så säger hon att jag skulle älska allt. all musik som de har. det låter mycket bättre än jag trodde... så vi får se, men jag måste verkligen tänka nu...





just nu ligger jag i erikas säng och lyssnar på McFly och Beyond... härlig mix heh...
sover här inatt:) myyyys






why won't you notice me? am I that invisible? ♥

Kommentarer
Postat av: Elyyn Judd

väg för och nack delar, jag har ännu en nackdel med Carlforska (eller kommunala skolor over all) MYCKET HÅL! :P <3<3

2010-09-08 @ 18:30:54
Postat av: erika

vi ska hitta massa fördelar med jb, de kommer nog och går du kvar kommer vi klara allt it skit galant! <3

2010-09-08 @ 18:40:26
URL: http://erikahalenah.blogg.se/
Postat av: mamamamandyy<3

jo det ska nog bli bra, hur det än blir.... allt löser sig eller hur?<3

2010-09-10 @ 22:47:24
URL: http://aamandascott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0